ACİL SERVİS HASTA MEMNUNİYET ANKETİ
1. Hastanede bekleme süreleri hakkında bana bilgi verilidi *
2. Karşılama, danışma ve yönlendirme hizmeti genel olarak iyiydi *
3. Bekleme salonları rahattı
4. Tüm personel bana karşı ilgiliydi
5. Acil servis çalışanları kişisel mahremiyetime (muayene edilirken kapının kapanması, aradaki perde ya da paravanın çekilmesi gibi) özen gösterdi
6. Beni muayene eden doktor hastalığım ile ilgili bana bilgi verdi
7. İhtiyaç halinde gerekli sağlık personeline kolaylıkla ulaştım
8. Acil servis genel olarak temizdi
9. Acil serviste verilen hizmet genel olarak iyiydi
11. Acil servisten ayrılırken taburculuk sonrası süreçle ilgili bana bilgi verildi

 

Ad soyad bilgisi girlmesi zorunludur.